miercuri, 14 martie 2012

EXCLUSIV INFOPLOIESTICITY ...CRISTINA GHEORGHE , una dintre cele mai bune antrenoare de fitness-kangoo jumps din Prahova se destainuie ..cititorilor nostri .







Cristina Gheorghe a fost gimnasta de performanta la clubul sportiv Petrolul Ploiesti timp de 8 ani.
Dupa 4 ani de "repaus" s-a gandit sa se "intoarca la sport" ceea ce a detrminat-o sa devina instructor voluntar la una dintre cele mai cunoscute sali de fitness din Ploiesti,apoi a urmat sa se angajeze ca antrenor fitness...
A ajuns sa predeze kangoo printr-o circumstanta fericita,in septembrie 2009,Nicoleta Mocanu ( manager general Wellness Club Nico ) fiindu-i eleva.
De atunci pana in prezent intre cele doua s-a legat o prietenie adevarata ( n.a. cele doua fiind nascute in aceeasi luna,dar in ani diferiti )...si asa C.G. a devenit trainner kangoo jumps la Wellness Club Nico Ploiesti.
Pentru a deveni instructor international,a urmat cursuri in localitatea Bascov( Arges), în Bucuresti si în Ungaria. Ambitioasa Cristina , a luat examenul cu brio, si a devenit si component al echipei României de kangoo jumps. Din acel moment au urmat participarile la prezentari internationale si a devenit a luat autorizatia de a tine ore speciale de întretinere corporala.
"De la ora pe saptamâna am ajuns sa tin acum peste 5 ore, iar intentia este de a extinde cursurile si în Câmpina si Sinaia. Orele sunt mult mai solicitante decât aerobicul obisnuit, dar îmi plac atât de mult încât nu le-am perceput niciodata ca un efort", declara pentru ziarul Adevarul ( Ploiesti) tanara antrenoare.
"Când am intrat prima data în sala, nu stiam nimic. Dar am dat drumul la muzica si mi-am lasat corpul sa se miste în ritm. Nimeni nu si-a dat seama ca nu stiam, de fapt, miscarile" isi aminteste ( pentru acelasi ziar) Cristina.
Cu timpul,C.G. a urmat specializari internationale în Italia si a fost printre primii instructor care au adus spinning-ul în Ploiesti, un tip complicat de antrenament cu bicicletele, dar si fitbox, exercitii derivate din boxul baietilor.
Pe aceasta tanara o putem caracteriza in 4 cuvinte: " ambitioasa,draguta,dinamica si sociabila "
Am avut deosebita placere sa o "descopar" predand o ora de kangoo jumps la sala de fitness Wellness Club Nico , ora acesteia facand parte din campania " kangoo Jumps salveaza vieti".
Dupa aceea ora am reusit sa facem cunostinta si ideea interviului a venit ad-hoc deoarece Cristina este una dintre cele mai bune antrenoare de kangoo jumps ( din Romania) ,o fire sociabila si modesta.
Imediat propunerea fiind facuta,Cristina a raspuns afirmativ solicitarii noastre.
Dar cine este Cristina Gheorghe ?
S-a nascut pe 8 martie 1987 la Ploiesti si este casatorita.
Cristina uraste sa fie obligata sa faca ceva ce nu-i place si nu agreeaza persoanele fara simtul umorului sau cele care îi strica ziua.
Pasiunile ei sunt:....sportul ( sa faca cat mai mult sport),apoi sa se uite la vreun film ,sa navigheze pe internet si sa se plimbe în aer liber.
Primul atestat in aerobic in septembrie 2009 ( la Bascov,jud.Arges).
Cristina se declara o " fire sensibila ,romantica,pretentioasa ( la alegerea prietenilor)."
Cuvantul cel mai perfect,fiind numele acesteia Cristina care inseamna "crestin",adica om bun .


Gabriel Dima : Cel mai frumos moment din viata ta...
Cristina Gheorghe :
"Nunta mea si primele clipe ca instructor de fitness”
Gabriel Dima : De ce kangoo jumps ?
Cristina Gheorghe :
“ A fost ceva nou in Romania,si cum pe mine ma atrag lururile noi am incercat.Mi-a placut si in final am ajuns "aici".
Gabriel Dima : Ce sport ai facut înainte de Kangoo Jumps?


Continuarea si o galerie foto aici :  http://infoploiesticity.blogspot.com/2012/03/exclusiv-infoploiesticity-cristina.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu