duminică, 25 decembrie 2011

Free-Smile... Trupa ploiesteana de street and stand-up comedy


  Free-Smile a luat nastere pe data de 08.03.2009, cand trei prieteni Mocanu Razvan,Stefan Andrei si Bosneanu Marius s-au decis sa faca filmulete.
Am vrut sa facem oamenii sa rada, asa ca am inceput sa facem parodii.

   Filmuletele precum "Ora de istorie" ; "Din Dragoste" ; "Mini Star" ; "Stirile" ; "Razbunarea lui Naomi" si "OffTV",au insemnat un inceput de calatorie,
o calatorie plina de momente de neuitat.
  In vara anului 2009 am descoperit un site unde se desfasurau concursuri cu filmulete din toata tara pe diferite teme. Premiul era de 1000 de lei.
Prima tema la care am participat a fost de "Cearta intre vedete".Am postat clipurile "Razbunarea lui Naomi"si "OffTV", dar nu a fost suficient sa castigam.
   Dupa 3 saptamani am revenit in forta la tema "Calatorii". Am creat un film intitulat "Cei 3 spartani" (parodie dupa filmul "300" ),iar cu acest clip am
castigat marele premiu de 1000 de lei.
   A urmat o pauza de cateva luni, timp in care am luat legatura cu Vacanta Mica Pitesti si ne-am intalnit de cateva ori unde am discutat o eventuala
colaborare, care din nefericire nu a avut loc din pricina distantei dintre Ploiesti-Pitesti.
Urmatoarele filmulete:
Terminator-triologie (1,2,3)
-1 Terminator vs Hitler.
-2 Terminator vs Terminator.
-3 Heaven or Hell.
-Capitanul Jack.
Filme:
  In vara lui 2010,luna Iulie, ne-am apucat serios de treaba si primul notru film serios a luat nastere...Se numeste "Strazile"
(film de actiune)
http://www.youtube.com/watch?v=Aa1kjRprOo8&feature=related
8 Aug 2011- Jocul Mintii [Actiune ccu Psihologic] http://www.youtube.com/watch?v=QnsY0dAcczc
16 Dec 2011- Free Smile va ureaza Sarbatori Fericite [un mic promo de Craciun]
Dupa 2 ani si ceva putem spune ca am capatat experienta si vrem sa mergem "Tot mai sus!"

Contact :

 Free_Smile_Records@yahoo.com

http://www.youtube.com/watch?v=QnsY0dAcczc   ( film Jocul Mintii)

                                                                     Povestea merge mai departe!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu